0 کمک آنلاین

فعالیت های داوطلبانه

  • ۲۸ بهمن ۹۸
  • 49115 بازدید
  • 77 دیدگاه

کمک‌های داوطلبانه نامحدود است؛ از خواندن کتاب قصه و بازی با کودکان تا آموزش هنرهای دستی به مادران، مددکاری، دانستن یک زبان خارجی، آشنایی با کامپیوتر، گرافیک، نویسندگی، عکاسی، حسابداری و غیره. مهم‌ترین فعالیت‌هایی که شما داوطلبان عزیز می‌توانید در موسسه محک انجام دهید عبارتند از:

 

فعالیت داوطلبانه در بخش مددکاری: این بخش از محک بیشترین تعداد نیروی داوطلب را دارد. اگر شما تحصیلات مددکاری دارید و یا علاقه‌مند به ارائه خدمات به خانواده‌های بیماران هستید، مددکاری اجتماعی محک در تهران و یا شهرهای دیگر مکان مناسبی برای فعالیت شماست. هنگامی که شما علاقه‌مندی خود به فعالیت در این بخش را اعلام کنید، برای شما جلسه‌ای با سرپرست بخش مددکاری اجتماعی تنظیم می‌شود. پس از انجام مصاحبه‌ شفاهی، آموزش‌های مربوط به نحوه فعالیت در این گروه به شما داده خواهد شد. فعالیت شما در این بخش به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و در صورت علاقه شما به این بخش و تأیید بخش خدمات حمایتی، شما به عنوان عضو داوطلب مددکاری اجتماعی شناخته می‌شوید.

 

کار با بیمار: فعالیت در این زمینه مستلزم حضور در کارگاه «کار با بیمار» و قبولی در آزمون کتبی و شفاهی است؛ این کارگاه آموزشی به صورت دوره‌ای در محک برگزار می‌شود. شما با عضویت در این گروه می‌توانید در یکی از بخش‌های اتاق بازی، ترالی کتاب، هنردرمانی و معلم داوطلب همراه با روانشناسان محک فعالیت کنید.

 

طراحی و گرافیک: با ارسال نمونه کارهایتان به بخش داوطلبان، پس از تائید مسئول مربوطه و تطبیق با نیازهای محک به عضویت گروه طراحی و گرافیک درمی‌آیید و در طراحی محتوای بصری، همراه محک می‌شوید.

 

ترجمه یا ارتباط با سازمان‌های بین‌المللی: اگر شما بر ترجمه متون مسلط هستید و یا امکان ایجاد ارتباط بین محک با سازمان‌های بین المللی ِ همسو را دارید، امور بین‌الملل می‌توانید در واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل فعالیت کنید.

 

همراهی در برگزاری بازارهای خیریه: شما به چند شکل می‌توانید به برگزاری بازارهای خیریه‌ محک کمک کنید:

  • اقلام لازم برای برگزاری بازار را تأمین کنید
  • ما را با مؤسسات یا کارخانه‌هایی که تمایل به همکاری با محک دارند را مرتبط سازید تا اقلام لازم برای برگزاری بازار را از ایشان تأمین کنیم.
  • در صورتی که یک سال فعالیت کار داوطلبانه داشته باشید می‌توانید یکی از عوامل اجرایی بازار باشید.

 

امور اداری: در صورتی که امکان فعالیت در امور اداری را داشته باشید می‌توانید در بخش‌هایی مانند حسابداری، منابع انسانی، روابط عمومی و… فعالیت کنید. فعالیت در این بخش، تخصصی محسوب نمی‌شود و آموزش لازم پیش از شروع کار به شما ارائه می‌شود.

 

قلک: شمارش وجوه قلک‌های دریافتی از نیکوکاران توسط داوطلبان صورت می‌پذیرد. اهمیت این اقدام در ثبت مبالغ و واریز به حساب‌های محک جهت تأمین هزینه‌های درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان است.

 

تولید محصولات هنری: در صورت تمایل به فعالیت هنری می‌توانید محصولات هنری محک را تهیه کنید. این محصولات که دست‌سازهای هنری است توسط داوطلبان تأمین می‌شود.

 

عکاسی و فیلمبرداری: در صورت تسلط به عکاسی و فیلمبرداری می‌توانید داوطلب محک در واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل شوید. با ارسال نمونه‌ آثارتان به امور داوطلبان محک، پس از تأیید توسط مسئول این بخش، عضو تیم عکاسی محک شوید. کلیه حقوق مرتبط با عکس‌ و فیلم‌های تهیه شده به محک تعلق دارد.

 

نقلیه: اگر بتوانید با وسیله‌ نقلیه‌تان، چند ساعت در هر هفته به امور نقلیه محک کمک کنید، باعث می‌شوید که در هزینه‌های این بخش صرفه‌جویی چشمگیری حاصل شود. وانت بار و یا ماشین‌هایی که دارای مجوز طرح ترافیک هستند از نیازهای دائمی مؤسسه‌اند.

 

خدمات پزشکی: به جز خدمات پرستاری، بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان محک به خدمات داوطلبانه در دیگر رشته‌های پزشکی مانند دندانپزشکی نیاز دارد.

 

دیگر مهارت‌ها: اگر مهارت و توانایی خاصی دارید که در هیچ کدام از دسته بندی‌های بالا نمی‌گنجد، در فرم داوطلبی خود این مهارت را به شکل جداگانه قید کنید.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    امین 4 سال پیش

    سلام, در صورتی که در تلگرام یه کانال تلگرام دیگه بزنید و اعضای فعلی رو تشویق به عضویت در اون کانالتون بکنید بعد از یه مدت می تونید افراد رو تشویق کنید که لینک کانالتون رو پخش کنند و کم کم تبدیل به یک کانال با چند میلیون عضو بشید. بنابراین روزانه بیش از ۵ میلیون تومان درآمد تبلیغات خواهید داشت که صرف امور خیریه می شه و گزارشات کارهای خیر انجام شده توی کانال جدید قرار می گیره. در تبلیغات برای کانال جدید اشاره می کنید افراد فقط با عضو بودن در کانال جدید کار خیر انجام می دن چون درآمد کانال صرف امور خیریه می شه. اگر هر نفر فقط دو نفر رو به کانال اضافه کنه در مدت کوتاهی به یک ابرکانال تبدیل می شه. اگر نیاز به همکاری داوطلبانه بنده در این مورد داشتید به بنده از طریق ایمیل اطلاع بدید.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      ضمن تشكر از توجه شما به موسسه خيريه محك و ارائه پيشنهاد خود در خصوص درج تبليغات در تلگرام ، به اطلاع مي‌‍رساند كانال‌های ارتباطی محک تنها در جهت انتشار پيام و اخبار محك با هدف برقراري ارتباطي دو سويه و عمل به اصل پاسخگويي و شفافيت در برابر ذيربطان تشكيل شده است. از اينرو محك امكان درج پيام‌هاي غيرمرتبط با موارد نامبرده را نداشته و به انتشار اطلاعات با اهداف تبليغاتي و تجاري نمي پردازد. قدردان نیت خیر شما هستیم. تنتان سلامت

  2. پاسخ
    مجید مهدوی 4 سال پیش

    سلااام روز بخیر من تخصص خاص و شناخت بسیار خوبی در زمینه سرمایه گذاری املاک دارم .
    اگر این امکان یا قصد برای شما وجود دارد که میتوانید در املاک سرمایه گذاری کنید و از سود سرشار ان بیماران خود را منتفع کنید و کمتر وابسته به دریافتهای مردمی داشته باشید تا نهایتا استقلال مالی بیشتری داشته باشید این حقیر تمایل دارم مجموعه معضم شما را یاریگر باشم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان و موسسه خیریه محک صمیمانه سپاسگزاریم. موسسه محک یک سازمان مردم نهاد است و با مشارکت‌های مردمی اداره می‌شود. سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی است که به دلیل غیرانتفاعی بودن هیچ فعالیت بازرگانی و تجاری انجام نمی‌دهد. از این رو تمامی هزینه‌های محک از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود. مجددا از اینکه دغدغه کمک به همنوع را دارید و به سایت محک مراجعه می‌کنید، سپاسگزاریم و پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به انجام فعالیت داوطلبانه و یا گفتگوی بیشتر در خصوص جزئیات نحوه همکاری با محک با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس بگیرید تا همکارانمان در این زمینه شما را راهنمایی کنید. قدردان مهرتان هستیم.

  3. پاسخ
    مریم شیرزاد 4 سال پیش

    سلام
    من میتونم براتون ترجمه از انگلیسی به فارسی انجام بدم. چطور میتونم کمکتون کنم؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به كودكان مبتلا به سرطان و از نیت خیرتان صميمانه سپاسگزاريم. شما نیکوکار گرامی مي‌توانيد براي دريافت اطلاعات بيشتر در این زمینه به لینک https://mahak-charity.org/terms-and-conditions مراجعه کنید و یا از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۴۵۷ بخش داوطلبان محك تماس بگيريد. قدردان همراهی‌ شما هستیم. تنتان سلامت

  4. پاسخ
    افسانه یغمایی 4 سال پیش

    با سلام من در ارتباط آموزش با کودکان هستم هر کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به كودكان مبتلا به سرطان در این روزهای سخت و مراجعه به وب‌سایت محک صميمانه سپاسگزاريم. در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت داوطلبان در بخش‌های بستری متوقف شده است و پس از عادی شدن شرایط این امکان فراهم می‌شود. در صورت تمايل مي‌توانيد با عضويت در گروه داوطلبان محك، گذراندن دوره کار با بیمار و قبولي در آزمون کتبی و مصاحبه آن در اتاق بازي همراه روانشناسان محك فعاليت داشته باشيد. لطفا براي دريافت اطلاعات در اين زمينه لطفا از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ٨ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۴۵۷ بخش داوطلبان محك تماس بگيريد. قدردان مهر شما هستیم. تنتان سلامت

  5. پاسخ
    ایمان 4 سال پیش

    سلام
    خسته نباشید
    من در زمینه طراحی گرافیک مهارت دارم.خوشحال میشم که بتونم به شما کمک کنم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به كودكان مبتلا به سرطان و از نیت خیرتان صميمانه سپاسگزاريم. شما همراه گرامی مي‌توانيد براي دريافت اطلاعات بيشتر در این زمینه به لینک https://mahak-charity.org/terms-and-conditions مراجعه کنید و یا از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۴۵۷ بخش داوطلبان محك تماس بگيريد. قدردان همراهی‌ شما هستیم. تنتان سلامت

  6. پاسخ
    مرتضی بابایی فتلکی 4 سال پیش

    سلام بنده در بخش های ۷_۹_۱۳ هم مهارت دارم هم تجربه. درضمن دانشجوی ارشد دانشگاه علوم قضایی قوه قضاییه هستم و به مسائلی حقوقی آشنایی کامل دارم و در زمینه حقوق زنان و کودکان هم فعالم. خوشحال میشم اگر من رو شریک کنید در این اعمال خیر.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 4 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به كودكان مبتلا به سرطان و از نیت خیرتان صميمانه سپاسگزاريم. شما نیکوکار گرامی مي‌توانيد براي دريافت اطلاعات بيشتر در این زمینه به لینک https://mahak-charity.org/terms-and-conditions مراجعه کنید و یا از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ٢٣٥٠١۴۵۷ بخش داوطلبان محك تماس بگيريد. قدردان همراهی‌ شما هستیم. تنتان سلامت

  7. پاسخ
    دکتر محمدرضا مروج اسکوئی 4 سال پیش

    درود بر همه یاوران جامعه ،
    برای بهبود شیوه تعامل با افراد خیری که اقدام به سفارش بنر استند برای مناسبت های مختلف مینمایند ، پیشنهاد میشود مدت زمان استقرار بنر سفارش داده شده به اختیار سفارش دهنده باشد و این مدت زمان از دو ساعت تعیین شده توسط سازمان به حداقل سه روز افزایش یابد تا عموم جامعه و خیرین رغبت بیشتری برای همکاری به موسسه پیدا کنند و به جای سفارش تاج گل به سفارش بنر موسسه محک روی آورند. در شرایط کنونی فعلی مجلس یادبود یا ترحیم عمومی برگزار نمیشود که مدتش دو ساعت باشد و استقرار بنر به مدت دوساعت توسط موسسه در نظر گرفته شود و برای استقرار بیش از دو ساعت به حالت دستوری مطالبه وجه بیشتری جزو شرایط منظور شود. هزینه ساخت یک بنر با استند با شرایط قیمت های بالای امروز فقط نود هزار تومان است . مردم میتوانند به جای سفارش استقرار بنر به موسسه ، بنر با شرایط مشابه را با هزینه یک چهارم موسسه محک سفارش تولید دهند و تا هر زمانی که خودشان یا خانواده معزا بخواهند در محل کار یا سکونت متوفی مستقر نمایند.
    امیدوارم این پیشنهاد با توجه خاصی دنبال و باعث گسترش مشارکت عموم مردم در کمک رسانی به آن موسسه خیریه محترم و ارزشمند گردد.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 4 سال پیش

      با سلام و احترام
      یاور گرانقدر محک از اینکه در این روزهای سخت کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک را از یاد نمی برید قدردانیم و از اینکه پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشتید صميمانه سپاسگزاریم. بى شك اين موضوع نشان از توجه و دغدغه شما نسبت به فرزندان كوچك محك دارد و برای ما بسیار ارزشمند است. به اطلاع شما نیکوکار گرامی می‌رسانیم پیشنهاد ارزشمند شما به واحد مربوطه جهت بررسی ارسال شد. قدردان همراهی و مهرتان هستیم. تنتان سلامت

  8. پاسخ
    جان فدا 4 سال پیش

    سلام
    وقت بخیر
    شما فقط تو تهران شعبه دارین؟
    من شیراز هستم دلم میخواد داوطلب بشم ولی تهران نمیتونم بیام.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 4 سال پیش

      سلام از توجه شما به پيام محك و تمايل شما براي همراهي كودكان مبتلا به سرطان با انجام فعاليت داوطلبانه صميمانه سپاسگزاريم. از آنجايي كه دفتر مركزي محك در تهران واقع است و فعاليت داوطلبانه نيازمند ارتباط مستقيم با بخش مربوطه مي باشد، اين امكان در حال حاضر فقط در تهران وجود دارد. قدردان نيت خير شما هستيم.

  9. پاسخ
    مهدی فلاح 4 سال پیش

    باسلام و احترام، بنده فلاح هستم، طراح و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر…در مورد بازنشر پوسترهای محک در صفحه اینستاگرام خودم از شما سوال داشتم که آیا امکان پذیر هست یا نه
    آدرس صفحه من:
    mehdifallahdesign@
    متشکرم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 4 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان محک و از اینکه قصد دارید در اطلاع رسانی نیز همراه و همدل محک باشید صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع میرسانیم یکی از راه‌های کمک به محک بازنشر مطالب با ذکر منبع است. شما می‌توانید تصاویر و روش‌های کمک به محک را که در صفحه اینستاگرام @mahakcharity قرار دارد استفاده کنید. در صورتی که صفحه شما عمومی است لطفا صفحه محک را نیز در پست خود تگ و منشن فرمایید. محک قدردان همراهانی چون شماست که با قدمی یا قلمی و یا درمی کودکان مبتلا به سرطان این سرزمین را فراموش نمی‌کنید. بدیهی است از این طریق پیام‌های محک مخاطب بیشتری خواهد داشت. اقدام شما برای ما ارزشمند و ارزنده است. قدردان مهر شما هستیم.

  10. پاسخ
    رضا 4 سال پیش

    با سلام در امور مالي وحسابداري ميتوانم به صورت پاره وقت در تايمهاي مختلف به شما كمك كنم .

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 4 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان و مؤسسه خیریه محک صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع شما نیکوکار گرامی میرسانیم در صورتی که تمایل به فعالیت واطلبانه دارید میتوانید در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با واحد داوطلبان محک به شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۴۵۷ تماس بگیرید. سپاس از مهرتان. تنتان سلامت

  11. پاسخ
    سهیلا وحیدی فر 4 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    من ادم خیلی شادی هستم برای ارتباط با بچه ها
    توانایی بازی و شاد کردنشون دارم
    خیلی دلم میخواد روزهای جمعه بیام خدمت کنم
    دوربین هم برای عکاسی دارم کلاس عکاسی میرم
    میشه لطفا من رو راهنمایی کنید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 4 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه تمایل دارید با انجام فعالیت داوطلبانه همراه کودکان مبتلا به سرطان باشید، صمیمیانه سپاسگزاریم. به اطلاع می رسانیم فعالیت داوطلبان در بخش‌های درمانی با توجه به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی متوقف است. در صورتی که تمایل دارید در حوزه ارتباط با کودک و عکاسی در گروه داوطلبان فعالیت داشته باشید می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۴۵۷ واحد داوطلبان تماس بگیرید. قدر همراهی‌تان را میدانیم. تنتان سلامت

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه تمایل دارید با انجام فعالیت داوطلبانه همراه کودکان مبتلا به سرطان باشید صمیمانه سپاسگزاریم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در خصوص شرایط عضویت در گروه داوطلبان محک، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۴۵۷ واحد داوطلبان تماس بگیرید. قدردان مهرتان هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

  12. پاسخ
    شیوا صابر 4 سال پیش

    با سلام
    اینجانب خواستار همکاری داوطلبانه با موسسه خیریه محک در بخش ترجمه هستم . ( ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس).

    با تشکر فراوان
    شیوا صابر

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 4 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه تمایل دارید با اهداي زمان و تخصص ارزشمند خود، مؤسسه خيريه محك را براي دستيابي به اهدافش در مسير حمايت از كودكان مبتلا به سرطان همراهي كنيد و به وب سایت محک مراجعه کردید، صمیمانه سپاسگزاریم. براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص فعاليت داوطلبان و عضویت در این گروه مي‌توانيد از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ٨ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۴۵۷ بخش داوطلبان تماس بگیرد. بار ديگر از پيام شما متشکریم و قدردان مهرتان هستیم. تنتان سلامت

  13. پاسخ
    دکتر سالار معصوم زاده 4 سال پیش

    سلام و آرزوی دنیایی شاد و پر از زیبایی برای شمایی که فکرتان شادی آفریدن است؛
    من دکتر سالار معصوم زاده پزشک داروساز و رزیدنت داروسازی تخصصی آماده ی خدمت در امور پزشکی و دارویی به موسسه ی شما هستم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه در این روزهای سخت همراه کودکان مبتلا به سرطان هستید، صمیمانه سپاسگزاریم. قدردان نیت خیرخواهانه‌تان هستیم و باور داریم با همراهی شماست که می‌توانیم کودکانمان را در هر شرایطی به قله سلامتی برسانیم. برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه کار داوطلبانه مرتبط با تخصص و دانش ارزشمندتان خواهشمندیم در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۴۵۷ تماس بگیرید. بار دیگر قدردان نیت خیرخواهانه شما در راستای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

  14. پاسخ
    ابوذر برزگری 3 سال پیش

    سلام و وقت بخیر
    در خصوص آموزش تحصیلی بچه های محک که نمیتونن برن مدرسه برنامه ای ندارین؟ من میتونم تو این بخش کمک کنم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را دارید صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم پیش از شیوع ویروس کرونا معلمان داوطلب در برخی روزهای هفته با حضور خود آموزش‌های مورد نیاز را به فرزندانمان ارائه می‌دادند. اما با شیوع ویروس کرونا، و عدم امکان حضور داوطلبان در بیمارستان محک به دلیل حفظ فاصله گذاری اجتماعی، در حال حاضر این فعالیت متوقف شده است. خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۴۵۷ واحد داوطلبان محک تماس بگیرید. بار دیگر قدردان نیت خیرخواهانه شما در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

  15. پاسخ
    عطا محجل گلشنی 3 سال پیش

    سلام
    من یک طراح وبسایت هستم
    می تونم با این مهارتم به محک کمک کنم ؟؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه تمایل دارید با دانش و تخصص خود همراه کودکان مبتلا به سرطان باشید، صمیمانه سپاسگزاریم. در صورتی که تمایل به فعالیت داوطلبانه دارید می‌توانید در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با واحد داوطلبان محک به شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ تماس بگیرید. بار دیگر قدردان اختصاص زمان ارزشمندتان در مسیر حمایت از قهرمانان کوچک محک هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

  16. پاسخ
    فاطمه محدث 3 سال پیش

    سلام. من هنر خاصی ندارم. ولی دوست دارم همکاری کنم با شما

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به محک صمیمانه سپاسگزاریم. قدردان اختصاص زمان ارزشمندتان و تمایل‌ شما برای انجام فعالیت داوطلبانه زیر سقف محک، در راستای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۴۵۷ تماس حاصل نمائید. بار دیگر سپاسگزار مهرتان هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

  17. پاسخ
    الهام عیار 3 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    من به زبان های فرانسوی و انگلیسی تسلط دارم و در زمینه موسیقی هم فعالیت می کنم. خیلی خوشحال می شم اگر بتونم در حد تواناییم کمکی کرده باشم. در مورد برگزاری بازارچه هم اگر به صنایع چوب و مبلمان نیازی باشه، می تونم کارخانه های مختلف در این زمینه رو معرفی کنم. ممنون میشم در مورد فعالیت های داوطلبانه راهنماییم کنید.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از نیت نیک و همراهی شما با کودکان مبتلا به سرطان محک در این روزهای سخت و از اینکه به وبسایت محک مراجعه می‌کنید و دغدغه کمک به بیش از ۲۰ هزار کودکان مبتلا به سرطان در حال درمان را با انجام فعالیت داوطلبانه دارید صمیمانه سپاسگزاریم. براي دريافت اطلاعات در خصوص فعاليت داوطلبانه مي‌توانيد از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ٨ تا ۱۴ با شماره ٢٣٥٠۱۴۵۷ بخش داوطلبان تماس بگیرید. قدردان مهرتان هستیم. سلامت و موفق باشید.

  18. پاسخ
    ليلي حاتمي 3 سال پیش

    سلام من نقاش آبرنگ هستم میتوانم کارهایم را ارسال کنم تا مشاهده بفرمائید خیلی دوست دارم به بچه ها نقاشی یاد دهم هر زمان دستور بفرمائید این کار را شروع میکنم ازتون خواهش میکنم اجازه بدید من این کار را انجام دهم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه در این روزهای سخت دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را دارید صمیمانه متشکریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت‌های داوطلبانه خواهشمندیم در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ (واحد داوطلبان) تماس حاصل نمائید. بار دیگر از اینکه وقت و تخصص خود را صرف ارتقا روحیه قهرمانان کوچک‌مان می‌کنید، سپاسگزاریم. با آرزوی سلامتی.

  19. پاسخ
    صدف 3 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر.
    برای همه فعالیت های داوطلبانه نیاز به حضورمون در تهران هست؟
    من میخواستم توی بخش عکاسی فعالیت کنم کجا میتونم آثارم رو بفرستم؟
    ممنون

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم برای دریافت اطلاعات در خصوص همکاری‌های داوطلبانه از روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با واحد داوطلبان ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ تماس بگیرید. قدردان شما و تمامی یاوران‌مان هستیم که با صرف وقت و دانش خود هم‌پای محک در راستای ارتقا روحیه فرزندان‌مان تلاش می‌کنند. با آرزوی سلامتی.

  20. پاسخ
    ارسلان اشعار قدیم 3 سال پیش

    با سلام خسته نباشید به شما….
    من میتونم در کارهای امور اداری به شما کمک کنم لطفا راهنمایی های لازم رو انجام دهید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      صمیمانه قدردان همراهی شما با محک هستیم. خواهشمندیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت داوطلبانه در بخش اداری مؤسسه در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ (واحد داوطلبان) تماس بگیرید. بار دیگر قدردان حمایت شما از کودکان مبتلا به سرطان هستیم و برای‌تان آرزوی سلامتی داریم.

  21. پاسخ
    مائده 3 سال پیش

    سلام من فارغ التحصیل کارشناسی علوم آزمایشگاه پزشکی هستم.میتونم جمعه ها به صورت داوطلبانه با محک همکاری داشته باشم؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه با استفاده از دانش و تخصص خود قصد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را دارید صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم از زمان شیوع کرونا تا امروز به دلیل حفظ سلامت داوطلبان عزیزمان و همچنین جلوگیری از شیوع این ویروس برخی از فعالیت‌های داوطلبان در بیمارستان محک متوقف شده است. همچنین روزهای فعالیت داوطلبانه در محک شنبه تا پنجشنبه در ساعات اداری است. شما می‌توانید در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۶ تماس بگیرید و اطلاعات خود را در اختیار همکارانمان قرار دهید تا در صورت تغییر شرایط از حضور شما بهره‌مند شویم. بار دیگر قدردان مهرتان هستیم و برای‌تان آرزوی سلامتی داریم.

  22. پاسخ
    محسن 3 سال پیش

    من مدیر یه شرکت پخش محصولات دارویی و بهداشتی هستم ایده ای به ذهن من رسیده که خواستم اینجا مطرح کنم و نظرتون رو بپرسم آیا امکان اجرای یک طرح مشترک توسط شرکت های خصوصی و محک وجود داره به این صورت که مثلا مشتریان تحت پوشش ما که اغلب داروخانه ها هستن در ازای خرید بیشتر و رسیدن به اهداف ماهیانه تعیین شده از طرف آنها (داروخانه ها) بتوانیم جوایزی که به مشتریانمان بابت این خرید بیشتر تعلق می‌گیرد را ما به حساب محک واریز کنیم و یک لوح تقدیر از طرف محک به همان مشتری تقدیم کنیم تا با افتخار در محل کسب خودش نصب کند؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه ایده و پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم اجرا شدن طرح‌های مشترک در محک نیازمند بررسی و همچنین عقد تفاهم‌نامه و قرارداد است. بنابراین خواهشمندیم جهت ارائه این طرح و کسب اطلاعات بیشتر در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۳۳۷ واحد پروژه‌های درآمدزا تماس حاصل فرمائید. با آرزوی سلامتی برای شما.

  23. پاسخ
    تسنیم 2 سال پیش

    سلام من برنامه نویس هستم ولی علاقه مندم در زمینه کار با بیمار کمک کنم.خوشحال میشم بفرمایید دقیقا باید چه کارهایی انجام بدم؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم برای دریافت اطلاعات در خصوص همکاری‌های داوطلبانه از روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با واحد داوطلبان ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ تماس بگیرید. قدردان شما و تمامی یاوران‌مان هستیم که با صرف وقت و دانش خود هم‌پای محک در راستای ارتقا روحیه فرزندان‌مان تلاش می‌کنند. سپاس

  24. پاسخ
    لاله 2 سال پیش

    باسلام.
    من معمار و نقاش هستم. چطور میتونم کمک کنم؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام.
      از توجه و دغدغه ارزشمند شما درمورد کودکان مبتلا به سرطان محک بسیار سپاسگزاریم. یاری نیکوکارانی چون شما که تمایل دارند با تخصص و وقت ارزشمند خود همراه محک باشند، تداوم ارائه خدمات به کودکان محک را ممکن می‌سازد. شما می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۲۳۵۰۱۹۴۶ واحد داوطلبان محک تماس بگیرید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  25. پاسخ
    امیرحسین 2 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر
    من موسیقی کار میکنم و دوست دارم به صورت دوره ای به بچه ها سر بزنم و با آنها ارتباط داشته باشم و در راستای تقویت روحیه شان برایشان ساز بزنم. آیا همچین امکانی وجود دارد؟
    با تشکر

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  26. پاسخ
    نغمه 2 سال پیش

    سلام من روانشناسی میخونم و در کار بافت عروسک هستم، موسیقی بلد هستم میخواستم بدونم چطور میتونم تو کار داوطلبانه کمک کنم؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  27. پاسخ
    آی سان مرامی 1 سال پیش

    بادرود
    در زمینه نویسندگی و ترجمه اعلام داوطلبی میکنم

  28. پاسخ
    یاسمین افتخاری 1 سال پیش

    سلام، وقتتون بخیر
    من معلم و مترجم زبان انگلیسی هستم و تجربه تدریس انگلیسی به کودکان از سن ۴ سالگی به بالا و برگزاری کلاس‌های کتاب‌خوانی رو دارم. در زمینه نویسندگی و شمارش وجوه قلک‌ها هم میتونم کمک کنم. در این زمینه‌ها اعلام داوطلبی میکنم.

    با آرزوی سلامتی و خوشحالی برای کودکان محک و تمام کودکان جهان!❤️

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  29. پاسخ
    آرش قریشی 1 سال پیش

    سلام
    من مهندس نرم افرار هستم و تمایل دارم در زمینه توسعه نرم افزارهای مورد نیاز محک به صورت داوطلبانه با شما همکاری داسته باشم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  30. پاسخ
    عارفه 1 سال پیش

    سلام. من می توانم در زمینه های ترجمه یا روابط بین الملل کمک کنم. اما در ایران زندگی نمی کنم و نمی توانم با شماره تماس بگیرم. چطور می توانم ثبت نام کنم؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه درخواست خود و همچنین شماره تماس خود را به آدرس international@mahak-charity.org ایمیل کنید تا همکارانمان در واحد بین‌الملل شما را راهنمایی کنند. سپاس

  31. پاسخ
    ملیکا 1 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    من دانشجوی کارشناسی و مربی شطرنج هستم، خیلی دوست داشتم کمکی کنم حالا هرکاری با کامپیوتر هم کاملا آشنا هستم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  32. پاسخ
    آدرین عیوضخانی 1 سال پیش

    سلام
    کارم مشاور مالی هست
    در صورت نیاز تماس بگیرین

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  33. پاسخ
    ساناز گودرزی 1 سال پیش

    سلام . برای کمک در زمینه طراحی گرافیک و تصویرسازی چطور و کجا باید باهاتون در ارتباط باشم ؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  34. پاسخ
    امیرآرش نوروزی 1 سال پیش

    سلام عزیزان، من هم تمام توان در خدمتتون هستم شاید بتونم کمک کوچکی بکنم. مهندس آی تی هستم(طراح سایت…)و فوق لیسانس ادبیات(داستان نویسی وشعر) هرگونه کمکی در این دو زمینه داشتید خوشحال میشم کاری بکنم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  35. پاسخ
    عرفانه 12 ماه پیش

    با سلام
    من عرفانه گودرزی
    مدیر و موسس اموزشگاه فنی و حرفه ای ازاد هنرهای تجسمی عرفانه
    اینجاب داوطلب برای اموزش دادن به کودکان نوجوانان و بزرگسالن در تمامی رشته های هنری می باشم.
    باشد تا کمی در بهبود حال هموطنمان سهیم باشم🌺

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 12 ماه پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  36. پاسخ
    علی اکبر پلاشی 10 ماه پیش

    سلام.وقتتون بخیر… من یه ایده و پیشنهاد داشتم خدمتتون چند مدت پیش یک بیمارستان در اصفهان یه لیست از آرزوهای بچه های سرطانی منتشر کرد که هر کدوم از بچه ها چه چیزی رو میخواستن.من این کار رو تعمیم دادم به یه ایده ی جامع تر و اونم تشکیل یک واحد به اسم انجمن آرزوهاست.به ساز و کارش هم فکر کردم و روند اجرا کردن و پیاده سازی این ایده رو هم فکر کردم براش… می‌خواستم بپرسم چطوری میتونم این ایده رو با شما در میون بذارم و از چه طریقی باید اقدام کنم.در این زمینه هم حاضرم همکاری کنم برای اجرایی شدن این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 7 ماه پیش

      با سلام – از پیشنهاد ارزنده شما صمیمانه سپاسگزاریم – به اطلاع می‌رسانیم برآوردن آرزوی کودکان در محک به توصیه روانشناسان مقدور نیست. چرا که همه آرزوهای کودکان امکان برآورده شدن ندارند و ممکن است در روحیه کودکان تاثیر بگذارد. بزرگ‌ترین آرزوی اعضای خانواده بزرگ محک سلامتی همه کودکان مبتلا به سرطان است، که ما تلاش داریم در محک با مهر یاوران عزیزمان، همراه فرزندانمان در این مسیر باشیم. مجددا از نیت خیر شما سپاسگزاریم. تنتان سلامت

  37. پاسخ
    حسنعلی عزتی 9 ماه پیش

    باعرض سلام و خسته نباشید
    بنده میتونم در زمینه ترجمه زبان و خوشنویسی (خودکار-قلم نی) سهم کوچکی در فعالیت های خیرخواهانه و داوطلبانه داشته باشم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 9 ماه پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

  38. پاسخ
    حسنعلی عزتی 9 ماه پیش

    باعرض سلام و خسته نباشید

  39. پاسخ
    حسنعلی عزتی 9 ماه پیش

    بنده میتوانم از طریق ترجمه و خوشنویسی سهم کوچکی در این فعالیت خیرخواهانه داشته باشم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 9 ماه پیش

      با سلام و احترام. از اينكه تمایل دارید یکی از اعضای واحد داوطلبان محک باشید سپاسگزاريم. لطفا جهت همكاری داوطلبانه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ باشماره تماس‌های ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۰۲۱۲۳۵۰۱۹۴٦ تماس حاصل فرماييد تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. سپاس

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما