0 کمک آنلاین
فراخوان جذب نیروی داوطلب در محک

فراخوان جذب نیروی داوطلب در محک

  • ۲۷ خرداد ۹۸
  • 3080 بازدید
  • 4 دیدگاه

مؤسسه خیریه محک در زمینه امور اداری همچنین ساخت کارِدستی و هنری نیازمند همراهی نیروهای داوطلب است. از تمامی شما همراهان گرامی که علاقمند به فعالیت داوطلبانه در این امور هستید و شرایط زیر را دارید، درخواست می‌شود برای تکمیل فرم فعالیت داوطلبانه به محک مراجعه فرمایید.

شرایط فعالیت داوطلبانه در بخش‌های اداری:

      سکونت در شهر تهران

      دارای سن ١٨ تا ۵۰ سال

      امکان اختصاص یک روز ثابت در هفته برای حضور در محک، بین شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٩ تا ١٦

      آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس و تایپ فارسی

      توانایی برقراری ارتباط مؤثر و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی

      روابط عمومی بالا

زمان مراجعه: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ (همراه داشتن ۱ قطعه عکس و اصل کارت شناسایی الزامی است)

شماره تماس: ۲۳۵۰۱۲۳۲

نشانی: میدان اقدسیه- ابتدای بزرگراه ارتش- سه راه ازگل- بلوار شهید مژدی– خیابان پروفسور پروانه وثوق– بلوار محک- موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک

قدردان همه داوطلبان محک هستیم که از روزهای ابتدایی تأسیس مؤسسه با اهدای زمان، دانش، تخصص و توانمندی ارزشمند خود، بی‌چشمداشت، محک را برای دستیابی به اهدافش در مسیر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنها همراهی کرده‌اند.

شما هم می‌توانید با عضویت در گروه داوطلبان به خانواده بزرگ محک بپیوندید.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    مائده جهشی 3 سال پیش

    سلام و عرض ادب،راستش من خیلی علاقه دارم که با موسسه همکاری کنم و‌کوچکتربن تلاشی در راستای کمک به این فرشته ها داشته باشم،ولی منتهی از شرایط فوق امکان حضور یک روز در هفته رو ندارم،مگر پنج شنبه و جمعه،ممنون میشم راهنمایی کنین❤️

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه تمایل دارید در این روزهای سخت با فعالیت داوطلبانه همراه کودکان مبتلا به سرطان باشید، صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کروناو حفظ سلامتی شما یاوران گرامی، در حال حاضر حضور در برخی از بخش‌های محک به منظور انجام فعالیت‌های داوطلبانه امکان پذیر نیست و پس از بازگشت شرایط به حالت عادی این امکان مجددا فراهم خواهد شد. در این شرایط استفاده از ظرفیت تعدادی از داوطلبان به صورت مجازی فراهم شده است. شما یاور گرامی می‌توانید برای کسب اطلاعات در زمینه عضویت در این گروه در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۱۴۵۷ تماس بگیرید. بار دیگر قدردان نیت خیرخواهانه شما در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هستیم و برایتان آرزوی سلامتی داریم.

  2. پاسخ
    مریم شوهانی 3 سال پیش

    با سلام
    کمک پرستار هستم و جویای کار در بیمارستانا تهران و خیلی دوس دارم با موسسه محک کار کنم چطور میتونم لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه‌تان به محک بسیار سپاسگزاریم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم متقاضیان استخدام می‌توانند از طریق شماره فکس ۲۲۴۸۵۴۵۶ و یا ایمیل HR@mahak-charity.org رزومه‌ کاری و سوابق خود را برای محک ارسال نمایند. با آرزوی سلامتی برای شما.

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما