0 کمک آنلاین

سوالات متداول

  • ۲۸ بهمن ۹۸
  • 42368 بازدید
  • 28 دیدگاه

۱. محک چگونه سازمانی است؟
محک سازمانی است مردم نهاد که با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنها در سال ۱۳۷۰ با نیت خیرخواهانه یک مادر (خانم سعیده قدس) تأسیس گردیده است. محک سازمانی خیریه، غیر انتفاعی، غیر سیاسی و غیر دولتی است و تنها با اتکا بر جلب مشارکت‌های مردمی و انواع کمک‌های بشر دوستانه اعم از نقدی، کالا، خدمات و دانش فنی اداره می‌شود. بیشتر …

۲. معنای نام و لوگوی محک چیست؟

نام اختصاری محک برگرفته از نوع فعالیت این موسسه است (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) و لوگوی محک طرح برگ دارد که نماد حیات و زندگی است و برروی آن کودک و خانواده‌اش امیدوارانه ایستاده‌اند.

۳. بودجه محک چگونه تأمین می‌گردد؟
محک سازمانی غیر دولتی، غیر سیاسی و غیرانتقاعی است و بودجه آن تنها با اتکا به جلب مشارکت‌های مردمی و انواع کمک‌های بشر دوستانه اعم از نقدی، کالا، خدمات و دانش فنی تأمین می‌شود.

۴. تا کنون چند کودک تحت حمایت محک بوده است و سن پذیرش کودکان چند سال می‌باشد؟
تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۲.۰۰۰ کودک تحت حمایت موسسه محک بوده‌اند.  این موسسه حامی همه کودکان مبتلا به سرطان زیر ۱۸ سال در سراسر کشور است.

۵.حال حاضر چند کودک تحت درمان محک می‌باشد؟
بر اساس آمار سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۳ هزار کودک تحت درمان محک هستند.

۶. چگونه می‌توان فعالیت داوطلبانه در محک داشت؟
شما می‌توانید با عضویت در گروه داوطلبان با اهدای زمان و توا‌نمندی ارزشمند خود، موسسه خیریه محک را برای دستیابی به اهدافش همراهی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرایط عضویت می‌توانید با شماره ۲۳۵۰۱۹۴۵ و ۲۳۵۰۱۹۴۶ بخش داوطلبان تماس بگیرید. داوطلبان داری شرایط با مراجعه به واحد داوطلبان و پر نمودن فرم داوطلبی، بر اساس نیاز محک و توانایی‌هایشان از حضورشان در مؤسسه استفاده می‌گردد. بیشتر …

۷. آیا امکان بازدید از محک و ملاقات با کودکان و خانواده‌ها وجود دارد؟
به اطلاع مي‌رسانیم امکان بازدید از مؤسسه و بیمارستان محک بر اساس تعهد این سازمان به اصول شفافیت و پاسخگویی در برابر همه ذیربطانش وجود دارد. اما این بازديد فقط از بخش‌های مختلف مؤسسه به منظور آشنايي با فعاليت هاي محك است و ورود به بخش‌های بستري به دليل پايين بودن سيستم ايمنی كودكان، رعایت مسائل بهداشتی، حفظ كرامت انساني خانواده‌ها و همچنين حفظ حريم خصوصي آنها امكان پذير نيست. علاقمندان به بازدید می‎‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ به مؤسسه مراجعه کنند یا برای هماهنگی در زمان ذکر شده با شماره ۲۳۵۰۱۲۱۰ تماس بگیرند.

۸. آیا محک به غیر از درمان خدمات دیگری هم به کودکان مبتلا به سرطان ارائه می‌دهد؟
محک  به غیر از تأمین هزینه‌های دارو و درمان، هزینه اقامت کودک همراه با یکی از اعضا خانواده، تحصیل، پوشاک، ایاب و ذهاب، مشاوره پزشکی و روانشناسی و سبدکالا و خواربار ماهانه و… را در حد امکان برای کودکان و خانواده‌هایشان پرداخت می‌کند. همچنین برای برای ارتقا روحیه کودکان و خانواده‌های آنها محک در طول سال اقدام به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های شادی و متنوعی به مناسبت‌های گوناگون می‌نماید. بیشتر …

۹. چه نوع روش‌هایی برای کمک به محک تعریف شده است؟
موسسه محک روش‌های مختلفی را به منظور سهولت اهدای کمک‌های نیکوکاران به کودکان مبتلا به سرطان تعریف کرده است. روش‌هایی همچون: قلک‌، عضویت، اهدای غیر نقدی، درمانیاری، سفارش محصولات محک، اهدای سلول‌های بنیادی و کمک به عنوان داوطلبان. برای آشنایی با روش‌های کمک به محک می‌توانید با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید. بیشتر …

۱۰. چرا روش‌های مختلفی برای کمک به محک تعریف شده و فرق این روش‌ها در چیست؟
علت وجود روش‌های مختلف این است که گروه‌های مختلف مردم با هر بودجه و درآمد و هرگونه توانمندی و مهارتی بتوانند به موسسه کمک نمایند و در نهایت تمامی عواید بخش‌های محک صرف دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان می‌شود.

۱۱. دلیل گرفتن اطلاعات فردی یاوران چیست؟
این اطلاعات فردی جهت ثبت شناسه یاو‌ران در سیستم واحد جلب مشارکت است که به صورت محرمانه حفظ می‌شود. توسط این شناسه، محک یاوران خود را می‌شناسد و اخبار و اطلاعات خود را به روش‌های مختلف برای این یاوران ارسال می‌نماید.
زمانی که شماره شناسه به افراد اعلام می‌شود، افراد اطمینان پیدا می‌کنند که اطلاعاتشان در سیستم ثبت شده است. شماره شناسه برای  یاوران محک همچون کارت شناسایی  است. به طور مثال یاوران می‌توانند با این شناسه، عضویت خود را از روش‌های تعریف شده پرداخت و از طریق پروفایل پیگیری نمایند.

۱۲. اعضا چگونه می‌توانند تغییرآدرس خود را به اطلاع محک برسانند؟
یاوران می‌تواندد از طریق تماس با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ مرکز ارتباط با یاوران، تغییرات آدرس خود را به محک اطلاع دهید.

۱۳. اعضا محک چگونه می‌توانند در خصوص مبالغ واریزی و ماه هایی که حق عضویت خود را پرداخت کرده اند اطلاعات کسب نمایند؟
اعضا می‌توانند با شماره ۲۳۵۴۰-۰۲۱ تماس گرفته و در خصوص مبالغ واریزی و ماه‌های کمک خود، اطلاعات لازم را کسب نمایید و یا با ارسال پیامک خالی به شماره ۲۰۰۰۲۳۵۴۰ از آخرین مانده پرداختی خود مطلع گردید.

۱۴. چگونه می‌توان بنر تبلیغاتی  محک را در نشریات و ‌سایت‌‌‌ها درج کرد؟
یاورانی که تمایل دارند از این طریق محک را همراهی کنند می‌توانند برای دریافت بنر و هماهنگی‌های لازم با شماره ۲۳۵۰۱۹۵۵ – ۲۳۵۰۱۹۵۴ – ۲۳۵۰۱۹۹۳ تماس بگیرند.

۱۵. نحوه انجام تحقیقات و پروژه‌های دانشجویی در موسسه خیریه محک چگونه است؟
محک همواره از به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی سازمان خود برای انجام فعالیت‌های علمی و آکادمیک که به نوعی به بهبود و توسعه درمان کودکان مبتلا به سرطان و ارتقاء سطح زندگی آنان بیانجامد استقبال می‌کند و این امر را یکی از مسئولیت‌های اجتماعی خود در جهت ارتقای سطح دانش کشور در حوزهای مربوط به سرطان کودکان می‌داند. با توجه به رویکرد تخصصی موسسه و بیمارستان فوق تخصصی محک، پایان‌نامه یا طرح‌های پژوهشی مرتبط با فعالیت‌های تخصصی سازمان با همکاری این موسسه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان‌پذیر است. در صورتی‌که شرایط فوق مهیا باشد از افراد علاقه‌مند تقاضا می‌شود ضمن ارایه کتبی درخواست برای انجام پروژه و تکمیل فرم مربوط، یک نمونه تأیید شده از پروپوزال و معرفی‌نامه از سوی دانشگاه یا مرکز تحقیقاتی را به واحد توسعه و نوآوری ارائه نمایند. شما می‌توانید برای برقرار ارتباط با این واحد با شماره‌ ۲۳۵۰۱۱۶۴ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها

  1. پاسخ
    رعنا 4 سال پیش

    سلام من به موسسه محک اون حسابی که در پرداخت آپ هست کمک میکنم میخواستم ببینم اون موسسه شماست؟که با پرداخت آپ میفرستیم در برنامه آپ نوشته کمک به نیکوکاری آیا اون موسیه شماهم هست؟؟؟؟؟؟؟جوابم را بدهید لطفا؟؟؟؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و وقت بخیر
      از توجه تان به کودکان مبتلا به سرطان در این شرایط سخت صمیمانه سپاسگزاریم. به اطلاع شما نیکوکار گرامی میرسانیم این روش مورد تایید و یکی از روش‌های کمک به محک محسوب می شود. شما می توانید از اپلیکیشن آپ برای همراهی با کودکان مبتلا به سرطان استفاده کنید و این روش را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی نمایید سپاس از نیت خیرتان

  2. پاسخ
    محمد زینی هرسینی 4 سال پیش

    خدایا خودت به فریاد این بچهای معصوم برس

  3. پاسخ
    پانته آ آزادی 4 سال پیش

    می خواستم بدونم امکان کار کردن در این سازمان هست؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      سلام از توجه شما به مؤسسه خیریه محک سپاسگزاریم. ضمن قدردانی از اینکه پرسش خود را با ما مطرح کردید، به اطلاع می رسانیم شما می توانید جهت دریافت اطلاعات درباره شرایط و نیازمندی‌های استخدام در محک از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۲۳۵۰۱۳۶۶ بخش منابع انسانی محک تماس بگیرید. سپاس از مهرتان. تنتان سلامت

  4. پاسخ
    مهدی 3 سال پیش

    ببخشین میخواستم ببینم کمک مالی ماهیانه و یا سبد کالا هم ب بچه های سرطانی داده میشه یاخیر فقط کمک درمانی میشه

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان صمیمانه، سپاسگزاریم. بله، شما می‌توانید با عضویت در محک از هزار تومان به صورت ماهانه همراه کودکان مبتلا به سرطان باشید. همچنین یکی از روش‌های حمایت از فرزندان محک اهدای کالاهای غیر نقدی است. شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه عضویت در محک و نیازهای کالاهای غیر نقدی این مؤسسه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره‌ ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس بگیرید. قدردان مهرتان هستیم که در این روزهای سخت قهرمانان کوچک‌مان را برای رسیدن به قله بهبودی همراهی می‌کنید. با آرزوی سلامتی برای شما.

  5. پاسخ
    Fatemeh 3 سال پیش

    salam
    man soali dashtam dar rabeteh ba darmane koodakane atbae khareji dar mahak.Yeki az doostanam dar Iran koodak saratani darad va ishan atbae khareji(Afghan=hastand.Man be ishan Mahak ra moarefi kardam vali soalam ine ke aya be koodake ishoon ham komak haye Mahak taalogh migire ya kheir?
    .kheili mamnoon misham age rahnamayee befarmaeed

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه‌تان به کودکان مبتلا به سرطان در این روزهای سخت صمیمانه سپاسگزاریم. از اینکه خبر ابتلا به سرطان فرزند عزیزمان را می‌شنویم، متاسفیم و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت سلامتی به او و شادی به قلب خانواده‌اش باشیم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم که محک بنا به مأموریت تمامی کودکان صفر تا ۱۶ سال که در آزمایش پاتولوژی آنها بیماری سرطان تشخیص داده شده باشد را مورد حمایت قرار می‎دهد. این مؤسسه با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR) خدمات درمانی و حمایتی خود را در اختیار کودکان پناهجو افغانستان، عراق و… نیز قرار می‌دهد. خواهشمندیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پذیرش کودک از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ الی ۱۴، با شماره تماس ۰۲۱۲۳۵۰۱۴۰۰، واحد خدمات حمایتی محک تماس بگیرید. قدردان مهرتان هستیم.

  6. پاسخ
    سینا سیدین 3 سال پیش

    سلام چگونه میتوانم شناسه محک بگیرم؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از همراهی‌تان در این روزهای سخت با کودکان مبتلا به سرطان صمیمانه سپاسگزاریم. برای دریافت شناسه خواهشمندیم، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس گرفته و شناسه خود را دریافت کنید. قدردان نیت‌خیرخواهانه شما یاوران گرامی هستیم و باور داریم با مشارکت مستمر شماست که می‌توانیم شاهد بهبودی فرزندانمان باشیم.

  7. پاسخ
    پرستو مقدم 3 سال پیش

    سلام وقت بخیر ممکنه شناسه من رو مجددا برام ارسال کنید متشکرم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      صمیمانه قدردان توجه شما به درمان کودکان مبتلا به سرطان در این روزهای سخت هستیم. برای دریافت شناسه خواهشمندیم، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس گرفته و شناسه خود را دریافت کنید. بار دیگر از اینکه با نیت خیرخواهانه خود فرزندانمان را تا رسیدن به قله سلامتی همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

  8. پاسخ
    علی 3 سال پیش

    سلام من سن بالایی دارم وبا داشتن همسر که در زندگی من شریک است تمام دارایی هردو وسایل خانه و یک سواری ومقداری موجودی در بانک میباشد هردویما بازنشته هستیم از سود بانکی که میگیریم کمبودمان راجبران میکنیم پرسش من اینکه چگونه میتوانیم کل دارایی های خودرا بشرط عمرا هردومان بنام محک کنیم به شرطی که به موجودی بانکی دخل تصرف کامل داشته باشیم منظورم اینکه بعداز فوت هردوی ما هرچه حساب بانکی داشتیم دراختیار محک قرار بگیرد واز سواری وتمام وسایل منزل تا مرگمان استفاده کنیم بعدا در اختیار محک قرار گیرد بدون اینکه افراد دیگری توان مالکیت انهارا داشته باشه ضمنا من مالک محل سکونت خود نیستم خواهش دارم بطور کامل مرا در جریان این مطلب قرار بدهید من منتظر جوابتان هستم متشکرم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      از اینکه سخاوتمندانه دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را دارید، صمیمانه سپاسگزاریم و برای شما و همسر گرامی‌تان آرزوی سلامتی و عمری طولانی توام با شادی آرزومندیم. پیام زیبای شما و دغدغه ارزشمندتان برای ما بسیار دلگرم‌کننده است و بار دیگر به ما یادآور می‌شود که وجود همراهان نیک‌اندیشی چون شما مسیر سخت درمان فرزندانمان را هموارتر خواهد کرد. خواهشمندیم برای انجام مراحل مرتبط با درخواست ارزشمندتان و دریافت اطلاعات در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس بگیرید. بار دیگر از توجه‌تان به فرزندانمان در این روزهای سخت سپاسگزاریم و باور داریم با حضور یاوران نیک اندیشی چون شما می‌توانیم میراث ماندگار سلامتی را برای قهرمانان کوچک به یادگار بگذاریم. سلامت باشید.

  9. پاسخ
    معصومه 3 سال پیش

    بادسلام و خسته نباشید
    آیا این امکان هست که یکی از کودکان محک را از نظر مالی تحت پوشش در آوریم؟
    اگر لله جواب شماست، چگونه و ماهیانه چه مبلغی باید پرداخت گردد؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      صمیمانه قدردان نیت خیرخواهانه شما یاوران نیک اندیش هستیم و باور داریم با مشارکت شماست که می‌توانیم همراه روزهای سخت، بیش از ۲۰ هزار کودک در حال درمان و تحت حمایت محک باشیم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم شما می‌توانید با مراجعه به لینک https://mahak-charity.org/request-assistance/ و با وارد کردن مشخصات، شماره تماس و تعداد روزهای مد نظرتان به جمع درمان‌یاران محک بپیوندید. هزینه درمان‌یاری کودکان محک به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ هزار تومان و ماهانه سه میلیون تومان مشخص شده است. خواهشمندیم در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس حاصل نمائید. بار دیگر از اینکه در این روزهای سخت ما را در تأمین هزینه درمان فرزندان‌مان همراهی‌ می‌کنید، سپاسگزاریم.

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 3 سال پیش

      با سلام و احترام
      صمیمانه قدردان نیت خیرخواهانه شما یاوران نیک اندیش هستیم و باور داریم با مشارکت شماست که می‌توانیم همراه روزهای سخت، بیش از ۲۰ هزار کودک در حال درمان و تحت حمایت محک باشیم. به اطلاع‌تان می‌رسانیم شما می‌توانید با مراجعه به لینک https://mahak-charity.org/request-assistance/ و با وارد کردن مشخصات، شماره تماس و تعداد روزهای مد نظرتان به جمع درمان‌یاران محک بپیوندید. هزینه درمان‌یاری کودکان محک به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ هزار تومان و ماهانه سه میلیون تومان مشخص شده است. خواهشمندیم در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ و جمعه ها از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس حاصل نمائید. بار دیگر از اینکه در این روزهای سخت ما را در تأمین هزینه درمان فرزندان‌مان همراهی‌ می‌کنید، سپاسگزاریم.

  10. پاسخ
    مهسا 2 سال پیش

    سلام من قصد داشتم کمک از طریق آپ به خیریه بزنم
    ولی مبلغ رو اشتباه وارد کردم و بیشتر از مبلغی که قصد داشتم واریز کردم میتونم مبلغ زیادی رو برگردونم به حسابم؟چون واقعا اون مبلغ در توانم نبود
    هر ماه مبلغی به محک کمک میکنم

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام
      از توجه و نیت خیر شما به کودکان مبتلا به سرطان و از اینکه دغدغه خود را مطرح کردید، صمیمانه سپاسگزاریم. پیرو موضوع مطرح شده، شما یاور گرامی می‌توانید در روزهای شنبه تا پنج شنبه ۷ صبح تا ۱۹و جمعه از ۷ صبح تا ۱۴ و روزهای تعطیل رسمی از ۷صبح تا ۱۹ با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس بگیرید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. قدردان همراهی‌تان هستیم. سپاس

  11. پاسخ
    محبوبه 2 سال پیش

    سلام می بخشید با همراه کارت پرداخت میکنم ولی پیامک روی گوشی نمیاد علت چیه آیا اطمینان کنم یا نه. ممنون

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 2 سال پیش

      با سلام و احترام. از توجه و همراهی‌تان با کودکان مبتلا به سرطان محک صمیمانه سپاسگزاریم. پرداخت از طریق همراه کارت مورد تایید است و شما میتوانید از این طریق کمک‌های ارزشمندتان را به کودکان مبتلا به سرطان محک برسانید. لازم به ذکر است در مورد عدم دریافت پیامک لطفا از طریق بانک خود پیگیری‌های لازم را انجام دهید. قدردان مهرتان هستیم. سپاس

  12. پاسخ
    زری 1 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    من مبلغی برای رد مظالم دارم میخواستم بدونم اونو میتونم به موسسه شما بدم یا نه

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      با سلام و‌قت بخیر
      از توجه شما به کودکان مبتلا به سرطان محک صمیمانه سپاسگزاریم. شما می‌توانید در خصوص موضوع مطرح شده توسط شما، از مرجع تقلیدتان بپرسید و از نظر شرعی این موضوع را بررسی کنید. در صورت تمایل به واریز این وجوه به موسسه خیریه محک می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس بگیرید. سپاس

  13. پاسخ
    حسین پورکریمی 1 سال پیش

    سلام. آیا میشه فهمید تا به الان چه قدر به محک کمک کردم؟؟؟

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 1 سال پیش

      سلام وقت بخیر
      از توجه و نیت خیر شما به کودکان مبتلا به سرطان و از اینکه دغدغه خود را مطرح کردید، صمیمانه سپاسگزاریم. پیرو موضوع مطرح شده، شما همراه گرامی می‌توانید در روزهای شنبه تا پنج شنبه ۷صبح تا ۱۹، جمعه از ۷صبح تا ۱۴ و روزهای تعطیل رسمی از ۷صبح تا ۱۹با شماره ۰۲۱۲۳۵۴۰ تماس بگیرید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. قدردان همراهی‌تان هستیم.

  14. پاسخ
    سارا عباس زاده 10 ماه پیش

    باسلام صندوق محک در تمام دنیا دایر است و کمکهای بسیاری میشود و شناخته شده است ما در کشورمان بیماران و فقرایی داریم که شناخته شده نیستند در نتیجه کمک زیادی نمیگیرند لطفا به انها کمک کنید فرض محال که یک صندوق محک ( که در تمام مغازه ها و سازمانها و ادارت دایرو…. ) که بلندی وحجم ان به اندازه قد یک فرد ده ساله است پر نشود حتما ان یکی پر می شود این شهر یا کشور پر نکند کشور دیگه یا شهر دیگه پر میکند . ولی فقرا و بیماران ناشناخته ای هستند که صندوقی ندارندو مشهور نیستند لطفا به انها کمک کنید ….سپاس

    • پاسخ
      مؤسسه خیریه محک 7 ماه پیش

      با احترام. به اطلاع می‌رساند بیش از ۱۳۰۰۰ کودک مبتلا به سرطان در سراسر کشور در حال درمان تحت حمایت محک هستند که بخشی از هزینه دارو و درمان ایشان از طریق قلک‌ تأمین می‌شود. سپاس

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما