0 کمک آنلاین
گزارش های بازار قلک شکان

گزارش‎‌های بازار قلک شکان

  • ۲۸ بهمن ۹۸
  • 1423 بازدید
  • 0 دیدگاه

دوازدهمین بازار قلک شکان محک :
دوازدهمین بازار قلک شکان محک ۱۵ تا ۱۶ مهر ماه ۱۳۸۹ با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان درمحک برگزار شد.این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای خیریه محک است که امسال نیز با همت داوطلبان و با غرفه های مختلف غذا های خانگی، صنایع دستی، بدلیجات،تنقلات و … برپا شد، غرفه کاردستی های کودکان محک توجه بسیاری از حاضران را جلب می کرد. در این غرفه کاردستی هایی که کودکان محک در اتاق بازی ساخته بودند به فروش می رسید.غرفه قهوه تلخ نیز علاقمندان به این سریال را با قرعه کشی سری کامل این مجموعه به وجد آورده بود،در گوشه دیگراین بازار بهاره رهنما کتاب جدید خود را با نام ” ماه هفت شب”رونمایی کرد و دوست داران کتاب را به خود جلب کرده بود. بادکنک آرزوها نیز حس نو و جالبی را در حاضران به وجود آورده بود، همه می توانستند با نوشتن آروزی خود برروی این بادکنک آن را به آسمان هدیه دهند، زیباترین آرزو، سلامتی تمام کودکان محک بود. همچنین در جشن قلک شکان ۷۴۷ قلک پر جمع آوری و۱۲۰۰ قلک توزیع گردید.مجموعه عواید این بازار ۱۴۰میلیون تومان بود که کلیه عواید صرف تامین هزینه های دارو و درمان کودکان تحت حمایت محک می شود.

حضور هنرمندانی همچون بهاره رهنما، آناهیتا همتی، علی رام نورایی و چند تن از هنرمندان قهوه تلخ، عارف لرستانی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی… به بازار رونقی دو چندان داد، هنرمندان به بخش های بیمارستان نیز رفتند کودکان با دیدن هنرمندان، خارج از جعبه جادویی بسیار شاد شدند، گرفتن عکس یادگاری، بازی با آنان تجربه زیبا و دوست داشتی را برای کودکان همراه داشت.حامیان مالی این بازار به ترتیب سریال قهوه تلخ، شکلات میلکا، قهوه جاکوبز، پنیرفیلادلفیا، محصولات غذایی کیلا، مهرام، مدیران خودرو و پاکسان بودند.از تمام شما یاوران محک، هنرمندانی و رسانه هایی که در این بازار برای یاری رساندن به کودکان مبتلا به سرطان حاضر شدید سپاسگزاریم.

یازدهمین بازار قلک شکان محک :
یازدهمین بازار قلک شکان محک عصر جمعه ۱آبان ماه در حالی به کار خود خاتمه داد که عایدات آن ۱۰۹میلیون تومان اعلام گردید. ۶۶۳عدد قلک کوچک پر توسط یاوران به بخش قلک شکان بازار تحویل داده شد و۸۸۰ قلک کوچک خالی میهمان خانه یاوران محک شد. این بازار با همت گروه داوطلب محک و با حمایت مالی شرکت های پپرو، دلپذیروعطر بیک با هدف کمک به تامین هزینه های درمان کودکان مبتلا به سرطان در ۲ طبقه مجزا و با غرفه های مختلف نظیر غرفه پوشاک، لوازم خانگی، تزئینات، شیرینی و غذا های خانگی روزهای ۳۰ مهر ماه و ۱ آبان ماه ۱۳۸۸ در موسسه خیریه محک برگزار گردید. غذاهای خانگی توسط مددکاران داوطلب با عشق تهیه شده بود وبا مزه کردن هر غذایی می توانستیم عشق را مزه مزه کنیم.دانش آموزان دبیرستان بهار آزادی منطقه ۷ نیز با پختن غذاهای خانگی مثل کوفته ،آش… غرفه ای از نمایشگاه را به خود اختصاص داده بودند.

غرفه های رنگارنگ بازارچه همه را به وجد آورده بود،مادر کودکی حدود ۸ ساله که دستانش دیگر جایی برای خرید نداشت می گفت :تنها جایی که برای خرید با پسرم مخالفت نمی کنم بازارچه محک است. این بازارچه با استقبال چشم گیر مردم و حضور هنرمندانی همچون مرضیه برومند، مریم سعادت، بهاره رهنما، آناهیتا همتی، امیرحسین صدیق، حامد بهداد، شاهرخ استخری ،سیاوش خیرابی و شخصیت محبوب کودکان آقا جون سلیمون رونقی دو چندان یافت. مرضیه برومند یکی از هنرمندان پیشکوست در عرصه کودک و نوجوان سی دی فیلم (ململ خان بیالوی آواز خوان در سرزمین بل بل خان) را در غرفه هنرمند به نفع کودکان محک به فروش رساند.

امیرحسین صدیق نیز با حضور در پشت غرفه مواد غذایی افراد زیادی را ترغیب به خرید کرد. هنرمندان با گرفتن عکس یادگاری و حضور در غرفه هنرمندان به درآمد زایی این بازار کمک کردند. حمایت حدود ۳۰۰۰  نفراز عزیزان بازدید کننده راکه در مسیر یاری رساندن به کودکان مبتلا به سرطان مسیر تپه های دارآباد را برای رسیدن به بیمارستان محک که خانه عشق است پیمودند ومحک را یاری کردند، سپاس می گوییم.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما